7 December

Har varit sjuk en vecka nu, var tvungen att gå i skolan på torsdagen. (Hade så många viktiga lektioner). Hade vinterkräksjukan om nån undrar men är äntligen frisk! Gick på träningen idag fast jag inte borde, det gick inte bra. Min kondition är sämst efter en veckas "sängliggande", känner mig svag och det värsta... skotten satt inte. Allt gick bra tills nu. Får inte vara för hård mot mig själv. Match mot söders b-lag på söndag. Kommer bli tufft och imorn ska jag till mikes jobb för o fixa nya skor och bra sulor, perfa! Igår somnade jag kl 6 (på kvällen) och vaknade... typ 10, så jag har varit seg hela dan. Men en sak, den här dagen var inte bort slängd! JAG HAR LÄRT MIG SOULJA BOY DANSEN! Haha stolt. En sak till, jag rippade en gammal cd med gammla matcher på. Tog lång tid, osen när jag skulle lägga den här "på bloggen" funka det inte? jag testade allt möjligt, gjorde om filen från avi till mpg4 fil. La den på youtube och försökte fixa med länk. Jag kände mig som värsta... data experten. Men jag klarde det inte. så ni får kolla genom länken. Det är svårt att blogga, så alla som läser detta: jag kommer bli bättre. Måste ta med några coola bilder, nu när man äntligen fattar hur man gör. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0