Go to sleep

Kom försent igen, men klara mig. vår klass fick sitta längst bak som vi gjort i alla år... många "uppträdanden". ingen kommentar. Rektorns sa någonting bra för en gångs skull. som inte jag har tänkt på. Det här med att folk går med i grupper för att få "gemenskap". Han har helt rätt. Tycker jag iaf. men resten var bara sk*t. O ingen kan uttala antons nams. han heter ju abele men det uttalas "able". tänk på det alla! kom precis på att han e med på en av bilderna där nere. Var och hämta agnes och karl efter kyrkan på fritids. Träffa göran o ronny. Dem två är typ grundaren av banerporten. Så jag fråga om "jag hade möjlighet att kunna träna min lillebrorsa" och hans vänner. Som aktivitet-samarbete med central. Dem tyckte det va en bra ide, och det ska tänkta på det typ. Träffa min gamla fritids ledare mia. Super schysst. Ska åka till landet så fort mamma o pappa kommer hem. Nu ska jag kolla på shrek 3 med lil bro and sis. Har några bilder från nåra av mina första matcher. Gick typ i 4an då. Ska till landet ikväll ska vara där typ hela lovet. Så det blir inge bloggande på nåra veckor! Herrå!


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0