oj oj oj

japp, nu är alla prov klara. Igår (torsdag) kom jag på att vi skulle ha eng glosor - tills nästa dag. men när jag kolla i boken. så vare ca 30 st... jag hade precis kommit hem från träningen och va på väg till sängen. så det var bara o börja öva. somna vid kl 2. och nästa dag!!! var det inget glosförhör! ingen annan hade övat. surt. sen har jag begått en synd. försov mig på lucia. aja. jag får göra saker som "gottgör" det. Idag i skolan hände en skum grej. Jag stod i matkön, då en kort j*vel trängde sig. sen vänder han sig om och säger: puttas inte. Jag ba: ?? och då säger han: J*vla B*g! ren 100% reflex slog jag till han (löst!!) så han höll på att tappa balansen, sen dåra säger jag: Vad säger du? vad kalla du mig?? Han blir skit skraj och mumlar nånting om att han skoja. och precis när jag tänkte slänga upp han på klädhyllan kom en 6års lärare och sa: sluta! och sedan sprang därifrån??? en spanska lärare som tänkte gå in i matsalen skulle  helt plötsligt gå tillbaks. en viss svenska lärare som stod vid nära andra dörren försvann. Alltid koll på läget. sen kom erik och typ läxa upp sk*t ungen. så jag har inte gjort nåt fel. Idag lärde jag mig 3 saker. Ett. våra lärare inte bryr sig om oss, bara sig själva. Två. man får aldrig släppa kollen och inte låta en sån situation hända, i det här fallet sk*t ungen. Tre. typ nånting på engelskan att rektor inte bara är principal utan också head?????? nu efteråt tänker jag bara på en sak, tur för  honom att han gick på mig, som e snäll och INTE slår mindre, i skillnad mot vissa andra. Den här fredagen har faktist varit sämst, sista lektionen kom inte vår syslöjdlärare och idag var sista inlämningsdagen. jag var inte klar med något av mina arbeten så det här var sista chansen! jag satt i 2 timmar och höll på med min hundvärmare till millan! och såklart var man sist, så man fick städa allt och allas grejer. men den blev klar och min stickade mössa, som inte ser ut som en mössa... den ser mer ut som en blandning mellan ett svettband och en tomteluva. sen när jag kommer hem så ville agnes ha en cheeseburgare, carl ville ha sushi. och mamma skrev en lapp i morse att jag skulle fixa mat. så det blev ut o handla! En så snäll storebror som jag är måste man göra sånt. så jag sprang till fältan. träffa keya o han sa att träningen va inställd! och jag som hade laddat hela veckan... gick hem, mamma hade kommit hem och vi åt den onyttigamaten. och som vanligt, inte mätt. så det blev ett glasspaket efteråt. perfa!!! match på söndag så imorn blir du gymmet. och såklart kommer jag in fast jag inte är 16. Stolt. förresten har jag gått på gym sen 7an. fast då kom jag nästan aldrig in. öjöjöj, hård dag och ha i minnet att jag pluggade glosor till kl 2 natten innan. En vecka kvar till jullov. imorn blir det zkills (internetcafé) med gustav, jannis o ville. och jag lovar mig själv att jag ska bara titta på när dem kör. jag får  inte spela själv! får inte tappa fokus på nåt sk*tspel. men bil till vintern blir det inte. kmr aldrig klara att dunka... nice självförtroende man har. hoppas inte nån i ligan läser det här. Efter vintern blir det landslag uttagning igen. det här året måste jag komma med. förra året kom jag på 30´e plats. av 20 är det helt okej. + att 2meter valentin råkade sparka mitt ben när jag låg ner, så att det gjorde ont när jag gick! man får inte visa sig svag och särskilt inte när sverige landslags tränare tittar på. Så det ända som går att göra är att fortsätta: keep goin.
Peace!


Mitt längsta inlägg hittills! orkar inte ta stor bokstav i början av varje mening så det får ni leva med hehe. gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0