Strike

Kom precis från duqchen. Var på bowling idag med klassen eller "beta" alltså alla klasserna. Whatever saken e de att jag tog i för hårt o släppte försent. Första omgången typ 18 poäng. Att det ska va svårt... sebbe gjorde 3 strikes på rad. Helt galet. Sista försökte så tog jag i allt vad jag hade, tur att den gick rakt o BOM - strike. Man e ju bäst?
Ska lägga mig tidigt idag, har min engelska Book report imorn. Tänkte kunna det utantill, och att sova på saken hjälper otroligt mycket. Men de jag tänkte säga/skriva är att jag ska skriva snart igen, men får se om det blir av. Allt är packat och klart för åre. 3 dar kvar. Idag gick jag upp ett trappsteg, mina steals och blockar är farligare än nånsin. Slutspelet är om en månad och det blir inga träningar för min del under sportlovet. Juste, hade på mig det fula central linnet idag på träningen, det man måste...måste man. Ska öva lite till på talet, skriver snart. rush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0