Vad väljer jag?

Supersaturday! Var på lunch-brunch idag, satsa på fem tallrikar... men blev bara två? Har inte varit lika hungrig på sistone, tränar jag inte tillräckligt hårt? Kanske beror på något annat, men hur ska jag veta, jag e ju ingen hälsoexpert. Veckan har varit rätt så bra. Lärde mig otroligt mycket. Vissa saker lär man sig inte i skolan...
Hade nationella i tisdags o torsdags, var förvånadsvärt lätt. Var och fixa skidkläder för åre. Osen har jag inte gjort så mycket mer. Kollat på film, missat massa telefonsamtal...

Match imorn! Har redan börjat tagga till, lyssnar på lenny kravitz nya skiva. Länge sen man hörde bra musik! Nu lägger jag min rockperiod på hyllan. Man får bara ont i öronen av allt ****. Ska gå tillbaka till det ända rätta. Match imorn som sagt, har köpt en wristwrap som jag alltid velat ha. Var allt för dyr...  

Skriver snart! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0