D-day

Måndag, den värsta dagen i veckan. Och G*d vilken körig dag. Ända dagen utan sovmorgon, så det blev upp kl7igen! Komm försent idrotten, 1min! SK*T. och så ska vi ha "praktikant lärare" en liten kortis. O hon säger att vi ska dansa. Yay! Men danskull?? Helt skumt, om jag inte varit så trött hade jag nog fattat att det inte var en så bra idé o springa in i väggen(för o undvika bli tagen). Aja! är man vinnarskalle-så är man. om man nu kan säga så om mig. Men Rubriken lyder d-day, alltså "domedagen" eller då normandie grejn. Iallafall, vi dansa på - bugg och kungsan. Men det var nog konstigaste lektionen nånsin. Ja. finns inte så mycket o säga. No, höll på somna så tråkigt. Vår lärare vet inte om det han säger är rätt så det är ingen ide att anteckna när vi ändå stryker det nästa lektion. Lunch o det var mat som såg ut som sk*t. tur att man åt stor frukost. Matte mitt tråkigaste ämne. engelska läste en  läskig bok från bibloteket. svenska efter 10miin tjöt brandlarmet. Kallt att stå ute. NP snart, några veckor. Musik yoga/spegel övningar 2o2. Nu e jag ba sååååt trött, ska sova lite innan träningen. gnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0