Från Big man till Slim man

Torsdag är nu min offciella bloggdag. Jag skriver alltid på torsdagar efter träningen. Jose logga precis in idag, fett kul att snacka med han. Dem har så mycket prov. Typ varranan dag eller nåt. Han faktist den enda person jag prata med vad som helst om. Nu har jag upptäkt att det inte finns några sköna skoldagar, för alla är ju lika jobbiga. Vanlig torsdagskoldag, inga news. Svara fel på en fråga med bratt. Är det stor skillnad mellan "trevligt att träffas" och "kul att se dig"??? Aja men är väl för sämst för att fatta det... det som står i boken är tydligen fel. Men sk*t i det! Man ska inte hänga upp sig på sånt. Träningen idag var speciell. kom 8 pers. av typ 25. men jag fick individuell träning. så det var perfekt. Skotten är fortfarande dåliga, jag måste extra jobba med dom.. får göra det under helgen typ. Det onda i knäna är tillbaks, och värre en förut. Jag kan inte hoppa utan att det gör ont. Nu kommer jag stretcha ben 24/7! heh, nämen så ofta jag kan. Om jag gör det i typ en vecka så måste det försvinna. annars blire doktorn!
Har kollat in heroes nu, så himla rolig. Man längtar typ till nästa så fort man sett klart. Fett bra för allt plugg man har, yesss.

Offical -  jag har precis fått ärva några saker. Ett jättefint skåp (med lite hemilga luckor) En fin stol, som ser ut som nån kung har haft? Och 2 superfina tavlor med motviet blomvas o landskap. Men nu... problemet är... vart ska jag ha dem??

En sak till slog mig som en blixt idag. Träffa daniel vid östermalmstorg. Han verkade inte må så bra, och det kan man ju fatta. Han var ute i rinkeby för några veckor sen och blev rånad och misshandlad. Finns inte så mycket att säga om sånt. Imorn ska jag ut och kolla matchen akropol-dolphins, ute i rinkeby...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0