Kneel your knees

Ännu en dag, ännu en vecka. Har inte skrivit på ett tag. Är inte lika kul längre, konstigt nog. Har varit ovanligt trött på sistone. Kan bero på allt bärande de senaste dagarna. Har sprungit fram o tillbaka på karlaplan med antika skåp o tavlor värda hur mycket som helst, no easy. Men nu har jag fått allt mitt in i mitt rum. Så nu har jag ännu ett skåp o matta. Antika som attan! Rummet som redan innan var fullt, har nu ännu mer grejer. Och jag som gillar att ha så lite saker som möjligt, är det här perfa. I måndags avbröt jag träningen, hade så ont i mina knän. Så idag efter skolan åkte, nej gick jag till friskis praktiken vid pappas jobb. Hann precis i tid o höll på att bli överkörd på kuppen. Men så fick jag snacka med en tobias som sa att jag har slatter. Jag fatta det som att jag har svaga knä muskler,
måste träna dom varje dag i 3 månader. Det var en ganska svår övning nånting med 25 graders lutning. Efter det dirket till agnes o karl. Henka kocken laga mat, panpizza! Kommer inte på nåt mer, viktigt. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0