100% Will

Måndag? Tisdag? Eller Onsdag? Det är lov, orka bry sig! Nämen nu när vi är tillbaka i stan (tillfälligt) har jag letat efter prao plats eller praktik plats som man säger. Hur stavar man praoa? Ser så skumt ut, "aoa"? Hade fullt upp idag. Vakna åt paj till frukust (rättstavat jag vet) gick ut med millan. Viktor ringde o vi bestämde att han bruschan kmr över imorn. Så det blir hängish hewla dan. Men sen stina! Tydligen ska oskars ha återförsamlingsträff för Åre. Fet. Kul att träffa alla, typ. Sen kolla jag alla läxor och det är bara musiken jag behöver vara orolig över. Men jag vet. Stack ner till pappas jobb, vi fixa nya skor innför den så kallade pre-vårbalen. Vip Stadium, Respect! Kolla på cali och allt var slut! Fick en chock när jag klev in i butiken, tomt med kläder, nästan då. Men iaf. Blev rätt så besviken. Sen ringde jag runt till alla tidningar igen. Väntar på svar från "people" och imorn ska jag ringa mr zuperbusy. Men tog 1an hem. Kändes som typ gröna lund, gasa, stanna, gasa, sväng, stanna och så höll det på. Som en bergodal bana. Men sen när jag ska gå av sträcker jag mig för "öppna-dörren-knappen" och en tant som står brevid drar åt sig sin väska är nästan på väg att slå till mig fast jag hoppar. Hon trodde nog att jag skulle tjuva hennes väska. Stackarn. Men det kan väl inte hon veta. Sen var jag och hämta syrran o brosan. Helt tyst på avdelningen. Det är ju faktist påsklov men konstig känsla iaf. Nu ska jag kolla om det e ngt bra på TV men annars. Ska försöka få mig i shape igen. Sa till mig själv att jag skulle plugga o träna varje dag så blir "fit for fight" inför onsdagen. Såg precis att min blogg kompis  har ska sluta blogga =(. Synd. Men jag ska fortsätta, så det e lunge! Ska förbättra min stil, inge mer * sånna o sånt. Skumma saker händer på msn för tillfället, när man säger hej till folk. Säger dom inte hej tillbaka! Och jag har testat med flera! Värsta epidemin elelr ngt. Som om jag bryr mig? AA! Men allting handlar om vilja (citat: C.Markus) men det är helt sant. Nu måste jag skärpa mig. Satsa på nytt och köra hårt. Måste skaffa boxnings handskar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0