88's or 86´s?

Igår måndag, första träningen på en vecka. Mina ben kändes som om de var formade efter pjäxorna. Sprang runt med stenbumlingar på fötterna, men det gick bra. Höll på att 48an. Men snubbla på ett tugg gummi... hur stavas tugggummi?? 3 G'n? Men nu till saken, var helt slutkörd efter träningen igår. 86orna ville att jag skulle spela med dom, igen. Men jag har inte tid och jag vill inte skada mig. henkacoward.

Saken var den, jag gick karlavägen från gärdet till ica karlaplan. Skulle aldrig klara vägen hem (20m) utan en. Men idag av alla dagar så dom så högt upp att inte ens jag kunde se vilken smak det va! Fatta vad högt? liksom en 3m hög hylla. Men då var jag smart och sträckte på mig, ända på tå. Men då... KRAMPATTACK. vadmuskeln drog till och jag höll på svimma av smärta. Stod där och skrek. AHHHHHHHHHHHHHHHHHH. AAAAAAAAAAAAAAAj. typ.
Folk kolla på mig... finns ju en anledning att man får kramp. ehe. kuligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0