Vilket ämne är du?

Coach/domar utbildning... hela helgen helt bortkastad. Fredag 18-21, lördag 10-16, söndag 10-16. Jag lärde mig mycket o så men iaf. Kändes som ett andravärldskriget föredrag. Liksom snacket tog aldrig slut. Men sånt får man leva med, men! Har så himla ont i halsen. Min röst e... sjuk helt enkelt. Slutspels matchen blev framflyttad tills imorn! Mike sa att vi hade månad på oss att träna. Men så blev det inte. Får köra Micheal jordan style. Mot täby, ute i täby. Om jag mår bättre imorn, får se. Efter att ha test "dömt" i hallen kommer "ledar"domarn fram till mig och säger: Bra jobbat! Riktigt bra dömt! Du är ett rikitgt domar-ämne. (Vad svarar man på det?) Jo...tack? Sen idag skulle vi träna "coachning". jag skulle instruera en starter med skott-teknik. Då kommer "ledar"coachen fram till mig och säger: Bra förklarat! Du är ett riktigt coach-ämne. (say what??) Förra säsongen på landslag uttagningen, så sa ngn till mig att jag e ett basket-ämne. Ärligt! Är jag ett skolämne snart eller? Ett ämne är typ något som kan bli bra i framtiden -har jag uppfattat det. Tillbaks till verkligheten, skolan. Har tuffa veckor framöver. Kanske man ska investera en kamera så man slipper tigga bilder av andra.

 


It seems like, u r not a bad guy, but if someone makes something bad against u, he will be in troubles. u r like, " hey, whichs ur prob?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0