GrHate novair

Jag gillar sverige, kanske inte så konstigt att gilla sitt hemland men uh skulle aldrig klara av maten där längre än två veckor. Har aldrig någonsin varit så högt upp, trädtoppar att titta ut på genom fönstret. Skönt med ett trådstängsel som skyddade, bra. Den godaste maten jag någonsin har ätit, The well of the turk. + en opassande solbränna. Men nu har jag funderat starkt på att köpa ett gymkort, hittade ett gym nära hotellet som var helt okej. Bänkpress inget att skryta med 40kg... 20 kvar. Inget göteborg i år, inget blev som det skulle eller kunde ha varit.

Vad skriver jag för nåt? lightkeffbafff wtf? Man undrar hur man tänker ibland. Men tack vare resan fick jag lite mer världsbild av omvärlden typ. Skönaste kommentaren heh - Who is this? Is it your brother? Oh... your son...

12h fuckin väntetid novair komma ihåg till på söndag Semi pro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0