Keep running



image33


Är det meningen att man ska ha ledigt på helgen? Eller ska man klippa gräset, flytta möbler, städa? Jo det är väl det som är tanken. Yezzz. Stop hatin, men då till det bra som har hänt. Förutom lönen i fredags, träningen som gick bra och kvällen på karlaplan. Sen gick det ner. Men söndag inget. Fixat kostymen till vårbalen nu också, sitter som en handske ärligt talat. Måndag, idag! Oskön morgon med gympa kl8. Svenskan uppflyttad till på fredag taack. No, matte... resultatet på nationella. Jag kan fortfarnade inte tro att det är sant men jag höjde mig sen förra terminen.
5+! Senare engelska fick vi reda på nationella där också. Högsta på alla? Svenskan tillbaka analysen igen. Samma sak händer igen? Nån måste ha mixtrat med mina prov. Så bra är jag inte i skolan... eller inte. Att råplugga dagen innan funkar tydligen.

Musik sen direkt till fältan, gick bra men lite orolig faktist. Träning alla utom abel som inte vågar komma sen gbg. Herrlaget spelamed oss hela träningen och det gick väldigt bra. Fick in två blockar en på love o andra på aluckos brorsaa. Centermove shot, svisch! Steal vid halvplan nästan dunk. Så väldigt nöjd med den här måndagen. Kunde vara lite mer utvilad men vad ska jag göra... 

Juste tog mig upp ur den kalla sängen på landet i söndags. Drog på mig hela träningstället och ba gick ut o sprang. Blev förvånad hur lätt det gick så halvvägs 1.5km kom rocky inom mig fram. Körde 100 situps! 20 pushar! Easy... Men skrev världens bästa inlägg i huvudet när jag sprang. Har glömt bort allt nu men en sak som jag alltid tänkte på var, keep running. Vet inte vrf men kändes bra och det fick mig att fortsätta. Måste börja träna inför gärdesspulsen om jag ska vinna den i år. Jag förlora förra året på sista sträckan, hatar silveeeer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0