Gillar du honom eller gillar du hans hår?

Öjöjöjöj. Igår fredag var en låång dag, drama, engelska, spanska, matte. Allt flöt på ganska bra förutom att jag var trött efter maraton läsningen natten innnan. Efter skolan vare acnes utförsäljning och så blev det strömavbrott, där träffa jag abbe som faktist kände igen mig. Heh lycka till i söder kompis. Stupido och trött som jag var så glömde jag plånboken igen så fick både planka och kunde inte köpa nåt. Åkte hem och la mig på sängen runt 3, vakna halv 8 av att gustav ringer. Tantolunden.

Norra reals insparksfest var på torsdagen så g var också ganska trött, typiskt han att bli utslängd av tre vakter aja han kanske inte berätta hela sanningen. Men så åkte vi till hornstull och mötte uppmed Kat och hennes klasskompisar från Värmdö. Upp över kullen och in i smeten. Kulturamas nollning höll inte på så länge förän polisen kom med sina läskiga ficklampor. Träffa mucho intressant folk, blivande artister och brandman. Om det börjar brinna är det bara o ringa, fast bara på måndagar och tisdagar sa nån random snubbe till oss. Kat hitta nån kille med så kallat fint hår, medans jag tyckte det var skitfult. Typ såhär såg det ut.



Förutom den fula snubben så vare ganska skoj, en av kats polare marre. Hon var helt sjukt speedad. Under hela kvällen var det inte en tyst sekund i närheten av henne. Men alla har en gräns, hon ramla och gjorde illa sig och där tog det stopp. En av tjejerna spela i polisen och bra som jag är på namn har jag ingen aning om vad hon hette. Den sista timmen vid 11 satt vi på en bänk och lyssna på snook, petter och veronica maggio. Det blev kallt och vi drog hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0