Nästan jul!

Var länge sen jag skrev senast. I skolan hade vi sista provet för terminen, no-kemi inte kul =(. Hade provet idag och det gick super. Matchen förra helgen, har jag inte hunnit skriva någonting om. sorry sorry, men här kommer det. samling central kl halv 3, alla kom i tid! kände mig inte alls på topp efter att ha pluggat hela lördagen och söndagen. tog typ 10-15 min att åka med bil till hallen, (nånstans nära globen). uppvärmning som vanligt, hälsa på andra laget (söder). tog uppkastet som vanligt och vann (hehe som vanligt =P). det stod lika nästan hela matchen tills halvlek då dem ledde med ca 5p. ingen positiv stämning i laget. deras wannabe tracy mcgrady hade satt 2 treor "trepoängare" i rad. Jag lagets ryggrad bytte från min center defence till pointguard defence och höll nr 23 "tracy mcgrady wannabe " tog till alla mina minnen från tiden med claude. defence träning varje dag i 5an. böj benen, stå på tårna, va stor, ta inte bollen. men då skjuter han! och vad gör jag? blockar! hah får äntligen chansen att skryta lite, som jag aldrig gör, på riktigt! Aja gjorde sen ett skiii*iit snyggt mål. fritt skott från 90 grader. svissssch i korgen. osen nåt till. så det blev 6p. dåligt från min sida, och om ingen passar mig kan jag ju inte göra mål? nästa match blir på söndag mot djursholm. då j*vlar! kommer börja tagga nu. eller ska försöka. aja, en bild på laget kanske vore bra, jag e den stora killen i mitten [#14]. skönt att äntligen få ut allt! nu kan jag släppa det och fokusera framåt. var beredda för nästa inlägg...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0