DNA

Det har hänt mycket sedan det senaste inlägget, D hoppa av gymnasiet för att börja jobba och S har fått sig ett frieri. Helgen var halvt bortkasstad pga min sömnbrist men besök från el estados unidos plus de vanliga. I torsdags sa farmin till mig att jag skulle hålla tal på familjemiddagen, satt hela engelska lektionen och klurade. Ny engelska lärare som verkar helt okej, inte för sträng. Tränar mycket med herrlaget och har snart blockat alla utom fernando, johan och david, de hade final idag på hemmaplanen Gärdesshallen. Jag orkade inte gå för jag vakna 5min innan det började men dem vann iallafall, ca 10p. Sitter här och klurar med ett stort teknik arbete om bilar men nu måste jag koncentrera mig på syrran, kan inte koncentrera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0