Ego

Träningen i måndags gick super, även om jag kom försent en halvtimme kom jag igång snabbt. Langa några blockar som jag är väldigt stolt över. Men mitt skott är sämst igen. Från och med nu ska jag inte skjuta mer - bara gå på drives. Skolan var helt okej, kände mig bra och skönt att inte hänga med alla hela tiden utan också ensamma typ. Gjorde som pappa sa och fick med sebbe. Utvecklingssamtal för sista gången med MHA aka mariana. Jag har tydligen gjort en massa saker jag inte visste om. Skumt. Special frukost idag plus poäng papa. Special middag två plus poäng papa. Hämtade agnes och karl som vanligt o gick på den jobbiga extra slöjden innan. Var så trött idag fast jag la mig tidigt igår. Åt glass på karlaplan i den varma solen. Är inte säker men jag tror att jag såg geer. och K. Men nu till det jag ville komma ihåg. Ibland leker livet, allt rullar på och allt känns bara bra. Gick på träningen med herrlaget kl halv nio. Martin, johan, tim och den lilla pg'n var där. Men ingen Keya. Vi körde 2on2 och jag missade nästan allt. Körde bra försvar som jag lärt mig riktigt bra nu. Men jag blev väldigt distraherad av den lilla pg' som stod och skrek "missmactch"! Missmatch! Men jag helt uppriktigt inte tagen, jag fick honom till och med. Fick den lilla pg'n också även om han gjorde många mål på mig. En sak som jag lärt mig genom basketen är att. Det är alltid dem korta som är värst, då menar jag kaxigast, dem som spelar fulast. Och är bäst. Även om han gjorde några riktigt skumma saker, knäna mellan mina ben? Finger i magen? Så hade jag faktist trott bättre om mina förgånga idoler. pg'n är väldigt lik love. Foul bara man nuddar. Men jag kör mitt och dem deras. Jag kommer bli bättre ju mer jag spelar med dem. Var länge sen jag blev så svettig. Idag önskar jag att jag hade dykt in och agerat, istället för att bara se på. Jag skulle ha gjort det men jag tänkte på mig själv. Jag var egoistisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0