No importa



Kom på att jag inte skrivit sen lovet! Och jag letat prao på alla tidningar i hela sthlm, säger vi. Så får se hur jag ska göra. Hittade en jätteskum blogg typ nån kompis kompis eller nåt frajtmeister.blogg.se och damn. klara int av och göra en länk så intresserade får klippa/klistra. Igår var jag i blåhallen på "pre-vårbalen"? Kuligt och orkar inte gå på detaljer... träffa alla vasarealare, rödebergs och engelbrekt polare. Så var väl kul, men man är väl bäst på bugg. Behövde inte ens tävla "domarna" skaka på huvdet och tittade ledsamt på mig. OKEJ FÖRLÅT? vi fick 3h på morgonen att lära oss alla tre danser, och är jag sååå trött varit uppe i nästan 48h. +träning idag? Hur orkar jag liksom? Engelska nationella prov imorn så tänkte samla krafter och lägga mig i tid. Hade tänkt och skriva en massa men så blev det inte... reunion på söndag. waytogo. Såg en gammal souljaB på Ytuben. Ganska nice moves han gör där.. nästan lika bra som jag. Kommer vara upptagen hela helgen och nästa vecka, träningar med 93orna och 86orna? Jag missar göteborg i år. hade verkligen sett fram i mot det. Men dt e väl lungt. Måste sleepy beauty nu, gönatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0