Ögon med minnen

Heh, kom precis hem från landet. Jag brukar inte skriva på helger men kände för det. I fredags var jag på bio med en kompis. Såg den filmen. Förutom mina ryck att skydda ansiktet var det en helt okej film. Utom slutet. Finns inte så mycket att säga,  men det var länge sen jag har blivit så adrenalin pumpad. Benen skakade av... inte av rädlsa. Mer beredd att springa liksom. Missa träning idag, fast det är lungt. Hade aldrig orkat ändå. Har spelet Mario Kart Wii med småsyskonen hela helgen. Ganska kul att styra med en ratt luften, men jag är en sån som gillar lätta spel som man klarar snabbt. Na Matte på torsdag, får börja repetera ikväll. Yippie.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0