stark-starkare-starkast

Träning gick sämst, första som händer är att jag blir sönder blockad av en viss röding... har brännsår på armen! Den e typ alldels röd och svider. Jag måste börja anstränga mig nu om jag vill bli bättre. Två matcher imorn o övermorrn, mot sundsvall och djursholm. Kommer inte bli lätt, känner mig inte alls lika taggad som förra veckan. Just nu vill jag bara vila, typ ligga på sängen inte göra nånting. Fast nu ska jag ju sova, då blire lite svårt att inte somna... men iaf, snacka om väder förut. Har träffat en massa gamla kompisar, typ 3 år sen. Nu babblar jag goja.
Försöte snacka med jonte typ förra sp lektionen. Jag ba: skönt väder idag va...solen är varm....
fick skööönaste kommentaren tebaks. Jonte: aa, solen e ju typ 3 milj grader varm.
där tog de slut, vissa kan man bara inte kommunicera med, bara går liksom inte. Sådana personer är jobbiga. Ska köra sista minuten för matchen imorn. Ska skriva sen imorn hurde gick, så tare chill!


Henka goes for steal! marv you dont often see that! well he is a bigman and isnt allowed to do that! eheh. here he comes for the layup finish! oh shit! that redhead rejected him from behind. That was unbeliveable! How could a teammate do that...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0