Zen stone

Så mörkt ute! Liksom idag vid 12 soligt, 14 typ dimmigt? 15 snöar! o nu 17 är det becksvart ute... konstigt väder, aja det var inte det jag tänkte skriva om. Haft noprov i veckan, gick zuper. Förra veckan vaare match mot söder igen. Var en av mina bästa matcher hittills (rättstavat?), gjorde ca 16p samt 4 blocks. 5 sekunder kvar på anfaller, andra laget leder med 2, keya skjuter missar! 3... den nuddar ringen 2... jag hoppar upp 1... skjuter i den och blir mål! förlängning 5min. Spelade hela matchen, fick mindre än 3min bänksittande. Andra laget vinner.


Det var förra veckan det, phille har åkt till usa så nu är det äntligen lugnt i klassen, fick förresten tillbaks so provet... mvg-. Men ett mvg är ett mvg. Konstigt väder och konstig fredag, kom precis på att jag ska ha träning vid gärdet. blir ingen middag för mig. får skriva mer senare. viktigt också, va i kyrkan igår. Träffa en massa gamla kompisar, var infomöte åre. Isabella ska va istället för bössman. träffa gustav också, vuxit om han lätt. +nåra till. men som sagt får skriva om det här sen. ville bare få ut det. har äntligen fått ut youtube filmer på här på bloggen. Kmr ses mycket i framtiden. nos vemos... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0