Henka Update 2.0

Hejsan alla! Först och främst vill jag be om ursäkt, mina senaste inlägg är ärligt talat bedrövliga. Jag har funderat på att göra en "privat" blogg. Men det låter ju så tråkigt! Det är ju roligare om folk kan läsa det man skrivit! Har en massa saker som behöver skrivas upp. Här kommer henka update 2.0!



Kortsammanfattningjullovet
Åkte till landet 1h efter julavslutningen
Landet var som vanligt. Tyst och fridfullt...
Julafton, bästa present - Guitar hero!
Hela familjen sjuk utom mee.
Nyårsafton, Gäster trevligt trevligt,o tema
Fortune cookie - Next visit to medical will be good?

Va ute o sprang 2 ggr...jobbigt
Tebaks till stan köpte mobil och...
Elektrisk stöt-väckarklocka för det nya skolåret!
 


      
Från höger: Mitt landställe, Millan i snön, Familjen utan johanna och sist min nya mobil.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0