Henriq

Ojoj oj. Vad jag skriver! Nån dag kommer kommer jag se tillbaks till den här tiden. Då jag skrev en massa sk*t på internet & publicera det. men jag tycker det är kul, och det är faktist bra träning att uttrycka sig på olika sätt. Det sägs att dom som svär har dåligt ordföråd, men va f*n! De kryddar ju bara uttrycket lite! Nja, jag svär nästan aldrig. orka inte skriva om det nu, får väl återgå till det nån annan gång. Idag sovmorron till 9:10, helt perfa! ligger i sängen typ en halvtimme efter man vaknat. o bara njuter. Min säng...börjar bli för liten.  Min fina hästensäng... för varjedag som går blir den bara mindre och mindre! eller tvärtom? strunt i det.

Gympa, dans igeen. Russian folck dansce. alltså rysk folkdans, "jenka"? Det var faktist j*vligt skoj. lätta rörelser också. men hade träningsvärk från gårdagens träning. Att stretcha hjälpte inte... Sen va jenkan slut. och så sklle vi köra vals! Har jag ju alltid velat testa, jag vet inte om jag vågar säga det jag tänkte. Men jag kan säga att, det var kul o testa. Fast att bli dissad är inte kul, tänk på det! Men det beror ju också på. Men ett basketuttryck: "Allt handlar om timing". Det är bara så rätt liksom. AJa, sen no med labbgrejs, vi elda massa tändstickor o satte upp stål grejer pinnar. lärorikt! lunch, matte-som-vanligt. Break. kom inte ihåg. sen typ spanska? har glömt totalt. Idag hade jag förberett mig för lektionen, med svar till alla papper o sånt. Henrik:rise and shine! in front of mr brady! Men iaf i slutet gick igenom alla svaren. (På det jag förberett). Jag liksom räcker upp handen hela tiden. Och får svara på en enda. Resten gick han igenom! ba rabbla upp alla svar jag kämpat med. Nu måste jag erkänna, när jag håller på. Att jag blir arg. På riktigt! nehj inte på låtsas. men det enda sättet att få ut allt är att träna. Tänk om jag inte träna. jag skulle ha sån överenergi, hela, tiden. Ki Box tmrw. Drar med mig pappa imorn. till friskis så får jag slå på nån, heh y mi padre hits veeery hard. 

Var på östras öppethus. man känner sig så liten när man går där på skolgården. fett jobbigt. fullt med folk. Träffa nåra från skolan och faktist en massa från da ghetto. keya var där med hans galna kusin hassan typ o nån tll jag inte kmr ihåg namnet på. Men fyyy va många snobbaaar. Helt... alla samlade på ett o samma ställe. Fick en massa informacion. Blir nog inget sam-språk. Men nu är frågan... sam-sam eller sam-journalistik? Båda verkar väldigt roliga. Känner faktist ingen som går det. tyvär. jag tror ändå aluko har gått där. får väl ringa o fråga. kolla in gympasalen, helt okej. och gymmet också. såg att det fanns inriktning "styrketräning". Men skola är ju skola ändå.

Jag har blivit erbjuden en massa basketgymnasium, från malmö till luleå. Göteborg? Orka! Jag fortsätter med mitt lag och pluggar i skolan. Liksom blanda inte privat och jobb, eller hur man säger. 

Next up: skriver om da teschtamentet, imorn. om jag orkar. Hush&Rush!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0