Sunt Förnuft

Det är nåt fel med hemsidan kan inte spara det jag skrivit! Här en kort sammanfattning av idag. vakna 9:30 skjuts av farmin till kfum, vanliga ritualen, alla sena, tunnelbana. åkte till hägerstensåsen, match mot söder i västertorpshallen. idag hade jag ansvar för matchställen. men så fick jag med mig fel färg. vita istället för vinröda. Det var lugnt söder hade blåa ställ med sig. uppvärmning, genomgång av ny taktik. Calm & Sence eller på svenska (som fredrik kom på) sunt förnuft. Jag kör high post - får pass eller screen´ar. Lång jämn match. sista perioden var ställningen 39-43 till dom, tack vare kervens "clear out" ledde vi så mycket. ca 2min kvar deras PG sätter 3a. 42-43 till oss. 1min kvar jag fintar skott - layupp/big step 2p 42-45 till oss. 15 sekunder kvar. nån i vårt lag foular, 44-45. Keya håller bollen och vi vinner! Tack vare mig vann vi! om jag inte gjort sista poängen hade vi förlorat. Nu leder vi ligan! Och nu ska jag äta glass, hush!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0