Rejected

Varit hostig, inte tränat på en hel vecka. Men idag, unfire. Ny skott teknik igen. Det viktiga, spela med 89orna idag. Dem är sååå snabba, men jag blockade caesar så hårt. 2 mot 1 (mig) passar ceasar som gå på layup. BAM. Ganska stolt, men nu måste jag slagga. Stoppa martin också. Juste han. Han som dunka sönder korgen. Tog retur ÖVER honom. Händer inte vaje dag. Och ställde mig för att soppa honom. Kunde ha dött...

Söker prao plats och det är bråttom. Min "snälla" mentor säger till en vecka innan. På torsdag ska praolappen vara inne. Vill verkligen testa att jobba på en tidning. Vore så kul att se hur man arbetar. Får se om jag får ngt svar från nån. SleepyBeauty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0