Nöjd/missnöjd samtidigt?

Ja konstig känsla jag har idag. Många saker känns väldigt bra medans andra inte lika mycket. Orkar inte skriva nånting om praktik platsen. Men heltidsjobb på prao säger allt, 9h/dag. Träffa först bill precis när jag skulle gå in och sen med skyltprojektet på sveavägen träffa jag hedvig men norra är ju inte åt det hållet? Sen tillbaks til hålan och ja, arbete. Sluta 6 mötte pappa för att ta 4an till kplan. Agnes önskemiddag - donken. Perfekta måltiden innan träning ehe. Träning 8 hem och sov 20min. Träning 8 till 10. Var rädd att träningarna med central var slut så blev överlycklig när mike ringde i fredags aja. Känns konstigt när ens närvaro förändras totalt, uhhhhhhhhhhh har gjort världens misstag. Men om jag ska skylla på nåt så är det faktist inte så lätt att veta något man inte vet, logiskt? Helgen skrev jag inget om men vilken katastrof... man missar mycket så fort man åker till landet. Hann bara klippa halva gräsmattan innan gräsklipparen gick sönder. Men saknar nån väldigt väldigt väldigt mycket för tillfället och skumt! Jag gjorde armhävningar och fick kramp typ bakom knät??? Är det verkligen friskt att få kramp så här ofta kan man undra? Men anledningen är troligen att jag latar mig med strecthingen. Jag vet att det är dummt att gå och runt och ha.. "negativ energi" som mamma kallar det. Alltså att gå runt med den och tänka på det typ. Det tar energi från den goda liksom. Mycket förändras snabbt. Men jag om han går in i mig en gång till lovar jag att jag tar ner honom på stället. Nu måste jag ladda upp med sömn som jag verkligen behöver. Inte lätt att jobba.


image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0