Walk it out

Den värsta veckan någonsin. Veckan började kl 00:01 söndag natt övade på låten, vet inte hur länge. Måndag hade den i huvudet hela tiden. Hela dagen gick. Musik. Och jag fick till det jätte bra, kommer aldrig glömma kreta och den ***** låten. Träffa f diekt efter skolan och vi hängde typ 6h, på en sten. Tisdag Na prov matte C. Trodde att jag skulle dö fast det var verkligen jättelätt. Onsdag so prov ekonomi/jämställdhet. Fick till det hårt om jämställdhet men på ekonomi delen. Vi får se. Torsdag sms från keya, karlssons kl 6 röka. Lira en 30min innan alla kom och nu när det passar... så kommer skottet tillbaka. Fattar inte. Satte allt. Helt sjukt. Kom typ folk från hela stan, valle kom med en biff som jag körde mot osen kom en två pers till plus 93or 93or från central. Så blev 4-4 på den lilla planen. Ryktet spred sig snabbt så efter ett litet tag stod alla moppepojkar från gärdet och kolla på. Trodde att stratz skulle komma men så blev det inte. Men var kul att träffa alla, 3 veckor utan träning ger resultat hah. Kom ihåg vad mike sa på träningen för jääätte länge sen. Mot korgen och det gjorde jag. Fick position under korgen, han står där som ett berg, en liten "knuff" och upp. Fattar inte att jag satte den. Han vägde typ 200kg! okej kanske lite överdrivet... Höll på att glömma orienteringen. Jag kolhydrat uppladda dan innan, onsdagen. Makaroner oh yeah. Vinnar trio jag Z och sebbe. Först ut på banan. Vi sprang... och sprang... vi såg en räv och sprang mer. Tog precis 2 1/2 h att hitta alla. Så mvg i år igen. Fett nöjd för det var inte många som tog alla. På väg hem såg jag vitt. Vattnet drack jag upp direkt så räddningen blev katarina. Helt slut på kvällen och då skulle jag plugga no. men det kunde jag inte för jag var ju på carlssons och sen blev det lite sent. Läste igenom kapitlet en gång och försökte plugga. Klockan blev ett. Fredag upp igen livräddning på erikdalsbadet. Yippe kl 8. Vi var första gruppen och det börjades med vanlig livräddning, vanlig? Rädda en docka från botten. Jag såg hur dem andra shine'ade sig. Så var det min tur, lätt min trogna vän rädda mig först. Men efter var det min tur. Hoppa i körde så snabbt jag kunde över till andra sidan typ krälsimn? Aja baywatch. Men då... dockan. Samlade mig mentalt en stund och sen dök jag ner. Öppnade ögonen och såg suddigt men såg något orange. Släppte och tog båda händerna upp till ytan igen. Nu var det svåra över, tog sebbe och livrädda honom till andra sidan E A S Y. Sen med livboj lätt. Klar! Och jag som trodde att det skulle bli svårt ehe. Stod och frös med anstasia kolla på klassens simmarmästare. Yes... Lunch hamburgare idag igen! Fast inte på donken utan uh hemmagjord? Lät skumt skit i det. Kom hem med en 2h rast innan no provet. Rå pluggade. Och fixade provet läätt. Så himla nöjd med mig själv. Nu är det bara en enda sak kvar. Och sen på det gjorde kalle klart bilen på tekniken. Utan min hjälp fixade han däcken. Ibland är jag så glad att jag har vänner som aldrig ger upp, inte går runt sura eller ledsna utan är glada kanske lite väl barnsliga men roliga. Ångrar det jag sa för inte så länge sen. Men sånt ändrar snabbt. Vår porsche fick mvg yeah..  om jag räknat rätt blir det 5+ poäng får se snart. Bjöd han på nån billig läsk, drog hem. Träffa chef också och han blev glad att se mig. Verkar som att det fortfarande går bra för combo men kändes inte som det. Passade på att fråga om sommarjobb också men han sa att det inte var någon ide. Han hade den coolaste beard jag sett på länge, måste fixa en sån också nån dag. Hem Ut. Mot den nya praoplatsen. Jag skippa bussen för miljön =P. Kom ner till hötorget tappa bort mig kolla på minimap. o med mina orienterings talanger hitta jag mig fram. Större än vad jag trodde med mycket grejer. Frågade efter mia och fick vänta på henne i nästan 5min. Hälsa fixade arbetstider lunchtider telefonnr mm. Hälsa på alla "arbetskamrater" och fick se lagret! Kommer bli världens semester. Hör att telefonen ringer och får nästan en chock. Mike. Efter att keya sagt vad som hände i gbg trodde jag aldrig att han ville se av oss mer. Men jag har ju inte gjort nåt så det e lungt. Men iaf träningarna är inte slut. JAaaa. Vi kommer bara köra ännu mer! Så himla glad. Sen fredagkväll med f. Kanske var den värsta veckan... men den bästa fredagen på väldigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0