igår idag

I onsdags var vår klass i gamla stan. Det hände inte så mycket men när vi åkte hem tunnelbana. så gick hand-tags-hållaren sönder. Grejen alla håller i när det e mycket folk. Vi var kanske 5 pers som hängde i den. så det var inte så konstigt. Säger inga namn =P. Köpt o "gjort" klart alla julklappar. Köpte det mesta på julmarknaden igår.

Idag börja vi kl 10, blev C-vitamin o Omega-3 tabletter till frukost. mumsigt... inte. Kan inte käka morotsbröd, det funkar inte. Snart går jag o köper eget bröd. Fick städa klassrummet o skåpet. lätt som en plätt. vänta på handbollsmatchen som skulle börja vid 1. Lärarna mot 9orna, om jag bara hade vetat när uttagningen för handbolls laget var skulle jag ha kunnat vara med. Såg så kul ut när dem körde. Men gjort är gjort. Jag visste inte, så det var inte så konstigt. 

Just nu håller jag på o skriver julkort. Kom inte på vad jag skulle skriva så det blev bara ett god jul. Det blir 2 st, en till syrran i usa och andra till jose i spanien. Ikväll träning ute i fruängen. Imorn julavslutning!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0