Träningsprogram: Patellarsenetendinos

Jag har varit alldeles för inaktiv här på bloggen. Först redovisningen om miljön, sen prov i andra världskriget och nu de nationella proven i svenska. Det är nog därför jag inte har haft så mycket extra tid att skriva här. Men nu är det helg. Det jobbiga med helger är att dom tar slut så fort. På fredagar känner man att: nu har jag en helg ledig tid. Lördag: nu har 2 dagar ledig tid. Söndag: nu har jag inga dagar ledig tid (typ). Och så är det söndag! Har verkligen inte gjort nånting. Fredags var det bra träning. Kommer inte högre, men det tar väl tid. Igår var jag med agnes o karl i fältan. var på thelins o köpte kanelbullar till dom. Man e ju bästa storebrorsan i världen. Sen gick vi och hyrde film på buylando. O idag sova jag till tolv. Har tränat hela "min morgon", för att vi har match idag. Värmdö som vi måste slå för gå om. Har skippat armhävningar o situps för att koncentrera mig på knäna. Men när jag kolla i spegeln imorse såg att det behövdes göra nåt. Så nu e jag trimmad. Konstigt nog har mitt högerknä blivit starkare än vänster? Jag märkte också att magmusklerna behövs tränas. Har försökt, men orkar inte. Men e väl svag...hehe.  Kommer med rapport efter matchen som börjar 15:30 vid gärdesshallen. Nu gäller det att laddar. Tillbaks till golvet! chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0