Segelmannen

Det går inte att inte nämna snö ovädret, det är hemskt kallt ute och vintern har inte ens börjat. Hade tänkt att skriva en massa smart, innan jag somna igår vimla det med bra ideér i mitt huvud. Tänker ha ett anteckningsblock till hands var jag än går från och med nu. Minns inte vad det var för gudomlig insikt jag hade men det måste ha varit nånting riktigt speciellt typ för jag vaknade helt konstigt. Over to somesing else, yäs. Ibland får jag helt random mail från olika dejtingsajter. Från hela världen! Den här fick jag idag.


[Detta låg i min inkorg idag]
 
Hi, my gentleman

Love is a hole in the heart...
I don't like to do nothing. I am a very active person that's why I have a
lot of interests. I like to travel. In my free time I like to read books
and to listen to music. I like pets. But now most of all I am interested
in creating my own family. I think that one of my main qualities is optimism.
I am sure that everything that is done is done for better. I am sure that
it could not be vice versa. I always try to get hold of myself. And it
always helps me to reach my goals. I am very kind and always ready to help
people. Also I am very romantic, brave and sociable. The main thing that I
value in relations is honesty. That's why I want my future man to be honest.
I am waiting for you
http://findthereallove.net/feelfree

Waiting for your reply
Lenochka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0