Two Cities - One Love

Varför ska allt vara så komplicerat? Nu har verkligen börjat sakna basketen, Spanien förlora mot usa i finalen och jag som heja på pau gasols spanien. Det har alltid varit en stor del av mitt liv, tidiga lördagar med matcher varje helg o träning minst 4 gånger i veckan. I minst fem år. Så det känns som om nånting stor saknas i mitt liv, jag trodde att det var nåt annat men så var det inte. I miss my b-ballin. Det är ju nånting jag är bra på också och sånt ska man hålla fast vid och nu när jag funderat på vad jag ska jobba med kommer det bara upp en enda bild i huvudet.



Det där kunde vara jag... om jag bara ville.

Hah pau är ganska lik mig också. Men men, ska jag fortsätta spela med herrlaget dock komma haltande till skolan varje dag. Dem är för bra, 88or shit. De andra alternativen är djursholm, lidingö, täby, solna, alvik, blackeberg eller att spela med våra 93or. När jag var på landslag uttagning visste jag att nåt sånt här skulle hända och att det var fördelen med att spela för sverige, då slipper man att välja lag. Men fixade jag det? Nej, jag klara inte av trycket och kunde inte fokusera. Jag har aning om vad jag ska göra. Aldrig någonsin har jag fått känslan, det är det här jag verkligen vill göra. Om jag skulle satsa, bli bäst. Tänk om jag skulle tröttna och inte tycka att det var kul längre, vad gör jag då?

http://www.youtube.com/watch?v=qAx3fmuvNDM


Kommentarer
Postat av: Berta

Hej HenrikBaeckl, allt bra?

2008-08-30 @ 22:28:58
Postat av: Märta

nej men berta, är du också inne på kvällskvisten och kikar in henriks blogg?

2008-08-30 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0