B.M.O.C

Glömde skriva det viktigaste! Jobbar på ett email till norrköping dolphins, headcoach. Såklart vill jag ju vara ledare i sommar på stadium sportscamp. Ska ringa hubner och kolla om han har lust.
Mailet ska bli nåt med...(robert är headcoach) 
- Hej Robert! Kommer du ihåg mig (stor bild med vicecoach vick). Nu är jag äntligen tillräckligt gammal för sportscamp igen. Jag minns så väl när jag brakade dubbelsängen, när du körde mig tillsjukhuset. Ärret sitter kvar. Jag har gått förberedande kurser: friends, coachutbildning med mera... bla bla. 

smöris skillz på gång. Och vad står bmoc för då? jo jag hörde bill säga det förra matchen. Det är nånting med att på varje lägger finns det en stor snubbe, Big Man On Campus. Han ska tydligen ha koll på allt och alla. På våra läger är nog martin bmoc. Och på det här, ska jag vara. Juste! En bmoc måste sjvälvklart dunka sönder en korg innan lägret är slut.



På bilden: Min starkaste "basket-upplevelse" nånsin
då martin dunka sönder korgen i gärdesshallen
He´s the greatest B.M.O.C ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0