Dubbel trubbel

Torsdag blogdag! Har precis skickat iväg min sommarjobb ansökan då jag upptäckte... att jag skickat 2 st! Den där tom kmr tro att jag är helt domihove! Gjort är gjort. Sånt är bara så jobbigt. Träningen var bra idag, kasta o slängde mig efter bollen. Det var länge sen jag hade så många typ "brännmärken" över kroppen. Liksom benen, armarna, ryggen och på handen! Men vincent kom inte idag heller, sjuk ir nåt. Så det blev inget bigman motstånd för mig. Synd. Billy kom test träna, vore fett bra om han börja träna med oss. Han e som marcus, fast dribblar ännu mer! Viktigaste är ju att jag fattar det jag skriver, heh? Glömde skriva igår, tror jag. Vi var i solna o intervjua folk om miljön. Faktist rikigt kul, ändå jobbiga är att det känns som man stör folk, typ. Kul med folk som inte kunde svenska! knäna känns mucho grande bättre. Usb o excell. Tiden går fort, när man inte gör nånting. Snart är det nationella svenska på gång, läskigt! Nytt rekord med besökare här på bloggen, 197 personer! o den stiger...     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0