Grand shoes

Har skrivit flera inlägg men kände inte för att publicera dem. Mycket ändras snabbt, allt. Saker som jag tyckte var jättekul förut är vardagsmat nu och inget speciellt. Annat som var vardagsmat är nu jätteviktigt och blir prioriterat. Mycket har hänt och jag lyckades med dem mål jag satt upp utom att dunka, men det kan jag nästan. Gäller bara att orka träna vaderna mer. Lyckad helg, gick till gymmet men hade inga pengar men fick till slut gå in, gratis. var där med gustavf typ 5h. Han vet hur man slår, hårt. lunch buffé men orka knapp äta nåt. Fortfarande skyldig han pengar. Gick och lira at the cage, carlssons yey nära och bra. Fick 5/5 om de bästa streetplanerna i sthlm. Träna kobe långskott mest och mycket dribbling svagheten. Träffa åregänget hangish på kplan. Ibland fattar man ingeting, försöker och försöker utan svar. Damn it. Men skönt med en syrra som berättar hur det ligger till. Torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag. Då allting blir som vanligt igen.

Imorn Gärdesspulsen och vårbal, tänkte lägga mig riktigt tidigt idag! Halv elva!! Damn är bra asså. Här kommer en låt tillägnad åt stora syrran. Ful youtube film men det bästa jag hitta. Lyssna och gör nåt annat typ.


Jag vet inte hur det går imorn, men jag ska inte ge upp - until you come back. Yeah.

Kommentarer
Postat av: Astronauten

KOLLA
IN
MINA
BILDER!

2008-05-28 @ 22:52:06
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0